Dear Tom


Igår/idag har jag filmat och klipp ihop en film om när jag och min vän Euskari var på Tokio Hotel konserten i Stockholm. Det är verkligen ett gott minne, men jag har inte riktigt vetat hur jag på ett bra sätt skulle kunna berätta allt som jag tänkt, känt och upplevt med mina kära vänner Euskari och Nils under den veckan.
Jag kanske lägger upp filmen någon dag så du också får ta del av min glädje! För övrigt så har jag bestämmt att jag INTE kommer att lägga ner min andra blogg för att jag ändå haft den så länge, jag kommer dock att ha denna blogg också och uptatera så mycket som jag kan!!
Glad Påsk föresten!
Jag höll på att glömma, det är ju fakstiskt påsk och det är en högtid som jag alltid tyckt om just för att det är så nära min födelsedag :) Alla firar, köper god mat och är glada just för mig!!( det är inte sant såklart men jag brukar låtsas och det är jag riktigt duktig på måste jag säga :o) 
Nu ska jag nog fortsätta att filma innan det blir mörkt ute
Tschuss!  

By the way här nackar vi verkligen om statistik ändring! 2-93

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0