Dear Tom

Hej och välkommen till min nya blogg!
Jag heter Tida (kalla mig för Ti eller Igurd) jag bor i Gävle med min familj och går mitt första år på gymnasiet(saminternationella programmet men du bryr dig inte eller hur  
 -.-).
 I denna blogg vill jag vara så nära mitt hjärta som möjligt och det är därför har jag valt namnet; Dear Tom.
Det är nämligen så att jag är ett stort Tokio Hotel fan och jag känner att jag vill skriva ner alla mina saker som jag tänker på och vad jag har att säga om just Tokio Hotel för det är ju det jag tänker på... (most of the time)
Så klart kommer jag inte bara skriva om Tokio Hotel utan om mig själv eftersom att det är min blogg.
Jag hoppas att de få meningarna lockar dig till att läsa annars får det vara! ;)
Tschuss!

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0