Long time no Inlägg

Decision has been made.
Min tanke är att jag ska sommarjobba under denna sommar, och om jag får en stadig lön fingers crossed &&
under hela perioden så vill jag åka och se Tokio Hotel live igen och på ett ställe med signing!
Varför jag har bestämmt mig för just det är för att det faktiskt är FAKTA att jag inte är en lyckonisse.
Jag är inte någon som vinner på lotteri eller vinner priser men jag är en hejare på att lista ut saker och det tar mig fram ganska långt. Eftersom att jag vet att Tokio Hotel brukar ha bestämda signings så betyder det att jag inte behöver vara med i lottningar (som jag jämt är med i även fast jag vet att jag inte kommer att vinna-.-) 
men att jag ändå får en chans att träffa dem. Jag har som en liten hemlig checklist med saker jag vill göra inom Tokio Hotel och jag har checkat av den absolut viktigaste grejen KONSERT och nu är jag ute efter den andra saken som är på checklisten. Se Tokio Hotel från nära håll, det låter sjukt om man inte har överseende. Saken är den att jag fick en blackout under den första konserten vilket gör att jag inte kommer ihåg så mycket mer än början av hela konserten. Det är ganska konstigt egentligen med tanke på att det kändes helt normalt när jag var där och att jag inte märkte förns efteråt att jag inte kom ihåg någonting alls.. :o Jag kom på ungefär 2-3veckor efter konserten att vi faktiskt såg dem i deras limo när vi skulle gå hem, men vi orkade inte skynda oss för att se dem på nära håll och varför gör man en sån sak när man är så nära??
För att jag var Out Of Space i mitt huvud och helt förstöd över att konserten var slut DET ÄR JU SJUKT!
Sen var vi ju väldigt nära scenen under hela konserten men likförbannat kommer jag typ inte ihåg ett skit.
Jag har kollat på filmer på Youtube från konserten i stockholm men inte kommer jag ihåg. Jag vet att Gustav gjorde en våg i slutet av konserten och att han typ lurade oss men det kommer jag bara ihåg för att jag har sett det på film. Jag tycker seriöst att detta är nuts och därför, därför, därför vill jag se dem live igen och få chansen att få deras autografer istället för att inte "orka" anstränga mig. Nu ska jag lägga mig för jag har kämpat hårt för ett prov i tre ämnen som jag utförde idag. Tja vi hade en mysig skribning om the middle east men nu äntligen är den klar!!

BTW; Jag hoppas att du har överseende att jag skriver lite Engelska ord ibland, jag hade en blogg på Engelska förut vilket har satt sina spår i mitt huvud.

(Jag äger ÍNTE bilden - I do NOT own this picture, its from M&G Barcelona 2010)
Jag hoppas att inlägget will cover up min brist på inlägg men det är lika bra att jag skriver när jag vill eller hur?

Tschuss!

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0