Nu missar jag bussen!

Jag känner att jag har pressat mig hela veckan inför provet jag hade igår så nu orkar jag typ inte göra ett piss och det tänker jag inte göra heller.. Jobbigt att börja inlägget med tjat men det är vad som uppkom i mitt huvud.
Nu är jag i skolan på övertid och det är väldigt pinsamt för man vill ju inte se ut som en överansträngdjävelselev så nu tänker jag smyga ut innan en annan jävels elev eller lärare ser mig här// kommer förmodligen inte att hända eftersom att jag är den ända kvar här som flitit skriver "skolarbete". Hur som helst så tycker jag att du ska ha det bra vart du än är och jag hoppas att du inte har lika mycket snö som vi i Gävle...
Detta bjuder jag på  

TJEJERNAS
PINSAMHETSTEST 10!



Name: Tida
Settlement:
Gävle
Age: 17
Color: orange
Good thing: Always happy(MOST OF THE TIME )
Bad thing: If I get mad I'm MAD like really mad.
Love: family, friends, tokio hotel<3
Hate: Math, whitechocolate, bubble water I could throw up of all three of them
Music: Tokio Hotel
Future: I wanna become a fasion designer 4real cabam!
Say What: - I hope you know a bit more about me now and if you want to know more tell me about it, now the final word... WHAT!
(one thing I did not mention is that I'm a bit crazy so try not to get confused when I write)

Tschuss!



Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0