Freaking Retard


Idag har jag varit till Hälsocentralen två gånger för att jag har blivit biten av något( en spindel) på min lilltå vilket har resulterat i att min så kallade lilltå inte är så liten längre utan den har svällt up så hela foten har blivit tjock.
Inte nog med det kan jag inte få på mig mina skor och jag ska till stockholm imorgon, som egentligen betyder att jag ska gå nonstop i ungefär 6-7h. Nu ser det ut som att jag gnäller men det gör jag inte utan jag förklarar bara min situation och anledningen till attt jag inte har bloggat så mycket.. LÖGNARE

Nu när jag skulle gå in på min hotmail så såg jag en video som är riktigt ful och då tänkte jag varför inte lägga upp den på bloggen så att alla fula filmer kan vara tillsammans? Nej men seriously watch it :)






Altså musiken gör klippet!

Kommentarer
Postat av: viktoria.

thank you girl :D ! ska dra mig till dig snart men vet inte om jag ska ha klänning eller inte, panic! what if it starts raining?!

2010-08-05 @ 10:49:45
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0