Kåld mäd? Fränkly nåbody kers..

Är han förkyld? Är han arg? Vem vet ..? Något jag är säker på är iallafall att han är söt när han ser oskyldig ut.

Om en timme och åtta mineter så tar mina pengar slut på mobilen och jag kan slå vad om att jag har minst hundra kronor kvar^^ Jag har till och med ringt till min morfar som befinner sig i Gambia, altså en helt annan världsdel och jag har ändå pengar kvar. Det är ju helt otroligt det kostar apmycket att ringa utomlands och jag hann prata med inte bara morfar utan hans fru och min pappa hann snacka med dem också! Mina föräldrar måste vara ganska stolta över mig don't you think? :)


Kommentarer
Postat av: Sara

SVAR: Tack för medlidandet, haha :D Det är jobbigt att stiga upp tidigt, ja!

Vad härligt att höra :D Vad hittar du på idag då? :)

2010-09-01 @ 13:55:52
URL: http://insidesara.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0