Starstruck

Anledningen till att jag är singel har en mycket enkel förklaring; STARSTRUCK
Jag har alltid varit ganska fisförnäm när det gäller killar vilket har varit den största anledningen till att jag inte hitter någon här i gävle..

#1 Lil Bow wow


#2 Darin


#3 Justin Timberlake


#4 Chris Brown


#5 Tom Kaulitz


Något som är lite roligt/fult som jag inte har tänkt på är att alla har typ samma stil, cornrows n bandana ;)

Även Justin..


Jag har inte en blekaste aning om vad det är som gör att jag gillar cornrowskillar för det är inte en direkt speciell frisyr, jag säger absolut inte att det är fult jag brukade ha det själv när jag var liten men det är inte det som lockar.. eller kanske så är det det som lockar utan att jag vet?
Det jag vet är iallafall att frisyrer jag gillar på killar är emo/rock/punk/hardcore frisyrer OCH långt hår ;)
Som t.ex.

Mohawk gotta love it!

Emo frisyr (Y)

Alla VET att hans hår är snyggt

Men en frisyr som ändå tar alla pris i hår fisyrer enligt mig är denna, varje gång jag ser den så vill jag färga håret svart och klippa mig  så att mitt hår ser precis ut som hans! Skitunge ge mig ditt hår haha xD

Något som jag har tänkt att göra som min syster har gjort är att ha cornrows på sidan och som en mohawk i mitten det är ganska snyggt faktiskt, what do you think?
 


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0