SYNKRONISERA

Om du inte förstod av bilderna så har mitt tvekande kommit till sitt slut och jag har köpt en iPhone. Helt seriöst jag var inte äns säker när jag beställde mobilen men nu är den här och jag får gilla läget, det är en nice telefon med mycket plats för musik, filmer och anteckningar som min gamla mobil är full med så den är bra för mig. Kameran är inte direkt någon höjdare men jag har redan en vanlig kamera och om inte den duger så får jag väl köpa en ny lite senare.. Jag måste säga att jag var lite orolig över "knapparna" för dom är ungefär en halv centimeter per bokstav och mina fina naglar är ganska långa men det visade sig att mobilen rättade mig när jag skrev ungefär som T9 så alla rykten om att det är skit svårt att sms:a på iPhone är falska enligt mig.

Så ska jag skriva lite om gårdagen då jag och Euskari åkte till Stockholm.
Vi tog bussen klockan tolv och var framme två timmar senare. I Stockholm vi gick runt och letade efter Subway för någon har ju bestämmt att vi i Gävle inte förtjänar subway(det fanns TVÅ subway och de var tvugna att ta bort båda :@) efter ett tag orkade vi inte leta längre men just när vi hade gett upp hoppet så såg vi en liten skylt SUBWAY!!!! Det var säkert 2kvadratmeter stort och personalen tog för mycket betalt men det var SUBWAY.
Det slutade med att vi satt utanför Weekday med en varsin sub och käka medan folk sprang runt oss och stirra.
Över till shoppandet
 Jag har bara gjort en massa vassa kap t.ex. jeans för 40kr byxorna var inte äns fula :o
byxdress 80kr, kjol 60kr, tjocktröja 200kr, klänning 50kr, tigerbody 150kr, skor 500kr.
Helt awsome sen slutade hela dagen med sushi :)


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0