Känn dig ledsen

Idag skulle jag ha varit på stranden med Viktorias familj och Linda men bara för att det är typ 35grader i solen idag så har karma sagt till mig att jag INTE får.
Först bestämmde jag med Viktoria igår att jag skulle följa med sen när jag hade lagt på luren så sa mamma att jag skulle vara barnvakt vilket jag hade glömt totalt. Senare så visade det sig att min ena syster också skulle till stranden med hennes kompis och min andra syster skulle på andra äventyr och då skulle jag ju kunna åka till stranden iallafall trodde jag med så var inte fallet utan då när jag skulle ta bussen till stan som ska gå 13.50 missade jag den för att den hade sin egna lilla vision av 13.50 som egentligen är 13.47 nog om det så tog jag cykeln till hemlingby istället för att ta bussen där och då var klockan ca14.00 och bussen skulle gå 20över så då tänkte jag "jag kanske hinner köpa en dricka på Willy´s som ligger 20meter bort för det kan ju knappast ta 20minuter" så dit gick jag och det tog 3minuter men det var 3minuter för mycket för när jag kom ut ur butiken så såg jag bussen åka förbi.. KLOCKAN VAR 12MIUTER FÖRTIDIG så jag fick stå och vänta på bussen i en jävla timme och då fick jag ett sms av Linda: Du behöver inte komma för vi ska åka hem om en timme.
Jag låser upp min cykel i tystnad, känner hur jag kokar och när jag sätter mig på cykeln så kommer bussen.
Om det finns något läge i världen att gråta så var det mitt läge, jag orkade inte ens tänka när jag cyklade hem i min ensamhet...

Fint väder är det ute iallafall och tur är väl det för sånt kan man inte få för mycket utav!

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0