Man ska aldrig tro på en lögnare

Har läst igenom min gamla blogg och hittat en massa mjaowie material till max! Det är en ganska lång text så jag har bara tagit en liten del, men jag måste säga att om jobbet som fantasikonstförfattare fanns så skulle jag vara världens bästa fantasikonstförfattare för INGEN skriver fantasiflygandekonst som jag!! Det kan du slå dig i backen på, blodig kommer du att bli för så sant är det :o

btw. det var längesen jag la upp en bild på TH så varsågod!


Du säger ju att du inte gillar rutiner är inte att spela i band en rutin?

- Jo för det är ju de som är så fantastiskt med mig! Jag är med i ett band när jag vill och när jag känner för det, igår till exempel hoppade jag lite hopprep eller tja.. jag kallar det för stampa hopprep för att jag stampar i marken inte hoppar. Andra dagar brukar jag kolla på film eller leka kurragömma med dem andra, mina kollegor altså det är faktiskt jätteroligt men bara ibland. Ibland är det jättetråkigt. Det var en gång då jag skulle överraksa mina kollegor på jobbet för att jag inte hade varit där på en vecka och då gömde jag mig bakom datorn men Pär och Göran såg mig, så jag stirrade in i deras ögon jättelänge och sedan skrek jag BÖÖÖÖH och då blev de rädda och skrek på mig så jag också börjkade skrika. Det var en väldigt läskig händelse men nu har dem lovat mig att inte skrika när jag skrämms.
Men hur går det ihop med pengar när du inte jobbar dagligen? - Jag har en väldigt ojämn lön men det är helt okej, när jag stampar hopprep på stan så tjänar jag mest typ, men jag får lite mer när jag är i bandet det brukar briljera mellan 157sek - 70miljoner sek.
Så du kännar över 70miljoner? Nej jag sa ju att jag känade mest på att stampa hopprep och man känar ju knappast mer än 157sek på hopprep så jag känar 157sek oftast, förutom när jag är i bandet för då känar jag 50 000 per timme. 50 000 hästar inte kronor vad ska jag med det till.. sova? Jag kan inte sova på pengar det är obekvämt jag gillar sängar bättre.. Men inte Hästenssängar för dem kanske är gjorda utan... You know what i mean!!
Vadå hästar!?!? jag vet väl att sängar inte är gjorda av hästar jag är inte dum i huvudet. Men man vet aldrig med rutiga lakan.
 we are dog unleashed.


Bli inte rädd för texter som liknar den över sträcket, det är sanningen bakom hjärnans funktion.

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0