Natteravn - Kallar på dig - jag krälar på daj

Du har säkert hört låten och jag måste säga att den är riktigt bra det är bara en liten grej som gör allt lite svårare, låten är på Danska. Först när jag hörde låten trodde jag att han sjöng på något helt random språk men sen hörde jag att han sa typ, jag kallar på dig fast i någon vajsing form av skånska men nu när jag har hittat den på Youtube så såg jag att det inte var svenska och tur är väl det för jag trodde för några sekunder att skånska höll på att bli självständigt.. tur och tur vet jag inte men någonting är det iaf. Det jag försöker säga är att texten är bra men för att förstå måste man anstränga sig som fän.

Jag söker dig, jag ser dig för mig själv, jag känner inte ditt namn ; något sånt säger han ;)

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Gör mjölk? De skulle du allt vilja smaka på va! :o Vad fäään händer i veckan då? :) <3

2010-07-20 @ 21:46:54
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0