Nice work! - All the right moves or not

Äntligen är jag ledig, 2dagar sen är det simskola som gäller som följs av jobb number2.
Jag känner mig lite pressad med tanke på att min energi håller på att rinna ut i sanden pga att jag inte hinner sova de timmar jag behöver för att inte slockna totalt för det är vad som händer med mig när jag inte sover minst en morgon i veckan, jag blir as trött mellan 11.00 - 13.00 och går runt och halvsover vilket är riktigt jobbigt när man jobbar ..

Mjaowie språk - det du nu kommer att läsa kan förekomma som otydligt, irriterande, fullt osv därför vill jag att du ska ha lite överseende just för att jag skriver hälften svenska och hälften mjaowie för att jag är trött.
Jag såg ett par vita brillor Rayban(jag tror att det är fake eller något för dom var inte dyra) hursomhelst så var dem fina nog för att få mig att lägga ner pengar på dem tror jag.. det var rea sist jag såg dom och det var ju idag men man vet ju aldrig med gävlebor en dag kostar dom 100kr en annan dag koster dem 500kr en tredje dag är dom borta.

It doesn't matter what you see, I know I could never be someone that looks like you.
It doesn't matter what you say, I won't listen anyway to someone that would sound like you.
You got all the right moves but all the wrong paychecks so yeah your going down!

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0