Now I command you to - DANCE

Idag var min sista dag på simmskolan och det känns riktigt skönt faktiskt, äntligen har jag skrapat ihop mina timmar och nu är det bara återträffen som återstår sen är jag en fulländad simlärare!
Bara för att jag har slutat på simmningen(för tillfället) så betyder inte det att jag inte jobbar för sånt gör jag ju hela tiden ;) Från en sak till en annan
I söndags åkte jag, Timothy och Viktoria ut till Hedesunda och hälsade på Nils som har fyllt år förrförra veckan så vi var på stranden hela dagen och mot kvällningen så åkte vi hem till Nils där hans mamma och pappa hade grillat. Riktigt mysigt var det och förhoppnings vis så blir det fler gånger!
Just nu är jag jättetrött men eftersom att jag har en spärr i huvudet som gör att jag inte kan somna innan 22.00 så sitter jag här och tänker på tusen saker tillexempel att jag vill att Nils ska ladda upp bilderna från i söndags och att jag kommer att vara uber trött imorgon och då kommer de på jobbet säga: Men du har ju varit ledig i 5dagar!
Och så tänker jag på att jag vill ladda in bilderna från mammas kamera på den nya datorn men då måste jag gå upp och då blir klockan  mycket och helt plötsligt så hinner jag inte lägga upp bilderna iallafall.

Btw jag har köpt Rayban glasögonen nu och dom sitter perfekt!

There is a saying that girls can do a lot of things at the same time, if thats true I'm the girliest girl ever!

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0