Slösa penger eller tid vad är värst?

SVARET: Det är enkelt det är lika jobbigt!
Och idag så gjorde jag båda sakerna först tog jag bussen hem som kostade en förmögenhet(nej jag skoja men jag missade bussen för att deras jävla maskiner där man köper biletter inte funker SKIT grejer) och när klockan blev åtta så följde jag med min mamma till sommar kvällar på stan som är en slags underhållningsgrej här i Gävle, tyvärr blev underhållningen inte så underhållande för mig utan bara pain in the ass för att jag missade saker som t.ex. äta, kolla på 2½men osv. Men inte ska man väl klaga för jag fick ju lite frisk luft och de kan man ju inte få för mycket av eller?

Gammal bild från sommaren 09 

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0