SÖMN

Jag har sovit dåligt VARJE natt som jag har behövt jobba dagen efter och det har varit riktigt drygt att gå runt som en zomie medan alla ba "Är du trött? tjaa det sysns"
Såklart att det sysns och idag var jag nog tröttast ut av alla dagar, jag satt och nöp mig i armen för att hålla mig vaken och jag kan säga att jag lätt kunnat nypa bort en bit av huden för varje gång jag höll på slumra till så nöp jag hårdare tillslut var jag helt vit :o

Från en sak till en annnan.
Vilken mobil tycker du är bäst AINO eller IPHONE?

Från en annan sak till en tredje.
Jag har lite nytt i garderoben jag är inte den som vill ha dagens outfit för att jag helt enkelt inte faller i mängden men jag har faktiskt fått fina saker idag som jag tänkte visa ;)

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!
Bilderna kommer nog i ett annat inlägg för att jag inte har laggt över bilderna än.
BTW rösta på mina skor för dom är snyggast!


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0