Springer ut i natten och hittar mina myggbett på en strand

Jag har varit lite out of reach under dom senaste dagarna för att jag har varit ute i solen och grejat med olika saker, i fredags så var det fest hon Conne och lördags fyllde Linda år och söndags så grillade jag med familjen och spelade in Wir schliessen uns ein OCH målade naglarna som jag inte har gjort på 1000år!
Jag har nu oranga gubbar med stora läppar på mina naglar och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med dom, har försökt att ta kort på naglarna men min kamera ville inte samma sak så bilderna blev suddiga kanske lägger jag upp en bild eller två.
Imorgon kommer jag förmodligen att åka och bada med Euskari, Jolla och mina småsystrar så då kommer jag inte att blogga.. tror jag.
Som du ser så har jag ändrat bild igen och det är för att jag vill att det ska vara variation i bloggen lite skrift lite bilder lite musik några videor och lite Weedy.


Väldigt suddigt men lite ser man eller?

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0