Welcome to HUmAnoID City!

Jag har äntligen köpt min efterlängtade Humanoid City Live DVD och den är som jag förväntat mig helt awsome och det kändes som att jag var tillbaks till mitt hemland ;)
Dock sa stod det på Tokiohotel.com att det skulle vara ett extra långt THTV Episode vilket det inte var, visserligen var det längre än vanligt men jag hade förväntat mig 20min. O andra sidan så kanske det bara är jag som aldrig får nog av killarna. Idag har jag varit i Avesta med familjen och haft det riktigt trevligt och just nu sitter jag och kollar på Den Gröna Milen alldelens för mig själv HAHAHA.
Det är den sorgligaste filmen som jag någonsin har sett i hela mitt liv det kan du slå dig i backen på för jag kan säga dig att jag gråter ytterst sällan åt filmer och jag är inte direkt finkänslig av mig men Gröna milen grät jag apmycket till när den stora killen dör på slutet.. Titanic kan slänga sig i en stenvägg!

Från en sak till en annan så satt jag och snackade med min syster om giftemål,
Min syster I: Ska du heta samma sak i efternamn hela tiden?
Jag: ja såklart?
Min syster: Men jag menar om du ska byta efternamn när du gifter dig?
Jag: Jag ska inte gifta mig.
Det går några minuter
Min syster: Inte ens om Tom skulle fråga?
Jag: NEJ han känner inte ens mig
Min syster: Men du tycker ju att han är söt, om han frågade dig om du ville gifta dig med honom så borde du säga ja.

Vilken tio poängare om en kille som är söt frågar en om man vill gifta sig så SKA man säga ja.
Thats all for tonight, ska ringa viktoria som aldrig svarar på telefon!

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0