Have you met Mr.Mygga and his friends?

Jag har och dem gillar mig INTE. Jag är allertgisk mot myggbett, det är helt sant fastän det inte låter troligt, jag glömmer bort det själv under vintern.
När jag får myggbett så är det inte små kliande bulor som kommer utan det är riktigt stora mygbett som är stenhårda och är ungefär 2-4cm. De gör ont och de klias och det kommer var ut vissa, nu låter det väldigt äckligt och så äckligt är det inte men det är helt sant de jag skriver, just nu har jag två myggbett bredvid varandra på mitt högra smalben(so called smalben) och tillsammans är de lika stora som mitt långfinger på längden och som halva fingret på bredden.
mygg, mygg, mygg, mygg, mygg, mygg, my, mygg, gg, mygg¨
nu drygar jag bara för att jag är trött^^

Tänker på när jag snackade med Euskari, om en Tokio Hotel DVD då Bill säger att han är allergisk mot mygg och jag ba: MEN HAN MENAR VÄL GETINGAR OFTA MAN KAN VARA ALLERGIK EMOT MYGG DEM ÄR JU ÖVERALLT! och hon svara typ: men det kan man visst.. jag: jag känner ingen som är det iallafall.. plötsligt börjar jag skratta för migsjälv JAG ÄR JU ALLERGISK EMOT MYGG TÄNK ATT JAG GLÖMDE DET! Euskari suckar.
såklart var detta på vintern det är därför jag inte kom ihåg. (things that does not bother me don't stay for long in my mind and since there are no flies in the winter I don't think about it!) I know what you're thinking retard :)


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0