Regn

Idag har jag haft skolavslutning och det regnade när vi åkte till skolan, jag och Euskari åkter moppe så det var ganska kallt men nu är vi hos henne och tar det lugnt och "vilar" inför kvällen då det ska bli fest men i detta väder känner man inte sig allt för sugen på att vara ute men man märker väl vart man hamnar ;)
Skolavslutningen i år var den mest obetydelsefulla skolavslutningen jag någonsin varit med om. För det första så har jag INGENTING att göra i vasasalen, det ända de gör är att hålla oss kvar i skola så länge som möjligt och det är just då vi elever får sitta och lyssna på rektorn som skryter/övertygar sig själv om hur bra just Vasaskolan är.
Efter det tänkte jag: "Äntligen ska jag få mina betyg som jag egentligen vill ha fast ändå inte" Och så får jag höra att lärarna inte har satt betygen än.
Jag blev skitsur såklart men det som gjorde mig mest sur var inte att jag inte skulle få mina betyg utan att min lärare viskade till mig i örat när jag skulle gå hem "jag hoppas du blev nöjd med ditt betyg" du är en bra lärare men FU för betyget jag fick av dig, FU!!



Todays music: On the dancefloor - Will.I.am ft. David Guetta

Tschuss!

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0