Vi går inte hand i hand..

Vi går inte hand i hand. Jag och vita kläder altså det är helt underbart hur vi förhåller oss till varandra. Igår fick jag en jättehärlig tröja/tunika/munkjacka av min mamma vi har lika, en vit och en grå fastän min mamma vet att jag och vita kläder inte går ihop så fick jag den vita. Varje gång jag får/köper något vitt så spiller jag på tröjan eller vad det än är och det är helt otroligt hur smuts bokstavligen drar sig till mina vita kläder. Eftersom att min tröja är så mysig så tänkte jag "varför inte använda den idag?" BIG mistake för 5sekunder efter att den var på min kropp var den smutig 5 FREAKIN´SECUNDS!
Jag gick till kylskåpet tog juice stängde det igen och helt plötsligt var det gula juciefläckar på tröjan 5sekunder...
Min mamma sa att jag började bli stor för att spilla på mina kläder nu och jag kunde inte säga emot, för det händer på alla mina vita klädersplagg men jag kan säga redan nu att det bara handlar om vita kläder.

1. Min vita tröja som jag fick igår av mamma = juice 5sek
2. Min vita tröja med tryck på = oboj mellan 15-20min
3. Mina vita skor = När jag gick på solängsskolan hade eleverna en tendens till att trampa folk på fötterna 3h
4. Mina vita strumpor = Hårfärg ca 12h
5. Mitt vita linne = feltvättad mellan 2-3dagar

Förstår du hur seriöst det är? alla saker förutom den sista i listan hände samma dag som jag fick/köpte det eller första gången jag använde det.


Måste säga att jag gillar rihannas nya stil inom musiken





Tschuss!

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: Jag förstår vad du menar, men detta är mer som en rolig grej, ingenting man ska ta seriöst. Vi alla älskar alla låtar på olika sätt och man behöver inte rösta om man inte vill, detsutom behöver den låten man rösta på inte vara den man tycker är sämst utan man bara ta en slumpvis :P

2010-06-16 @ 17:30:38
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Masai

Haha, samma sak här! Fast med mig är det blåbär! Blåbärs soppa, blåbärs smoothie, blåbärs allt!



Och vad lustigt att jag liknar din kompis ^^

2010-06-16 @ 18:58:19
URL: http://masai.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0