* Angst *

Keinen Angst - No fear

Delemma, den här helgen är en sista helgen jag kommer att gå på simlärarutbildningen och jag känner att det vänder i magen bara jag tänker på det. Det sista momentet i hela kursen är att göra ett simprov där man ska rädda en människa simma 200meter tror jag(hoppas inte&&) och sedan dyka ner på 3,6m djup för att hämta upp en docka. Mitt problem är att jag känner ett stort agg emot detta moment fastän jag vet att jag har gjort det förr, jag har dykt ner på botten och hämtat upp en docka och jag har "räddat" en människa men jag VILL INTE. Jag vill inte ha pressen på mig och jag gillar inte situationen därför känner jag att jag vill outofspace... Varför jag har fått den här känslan är för att jag fick en black out sist och kune varken konsentrera mig eller hämta dockan, sen skulle vi hoppa ner från trean och jag är höjdrädd. Jag började fråga migsjälv vad jag gjorde där... jag vill ju inte hoppa från trean och tänk om jag kommer i en sådan situation..? 
Men å anra sidan kan jag ju inte hoppa av kursen nu när det bara är två dagar kvar och desutom har min mamma betalat en summa man inte slänger i sjön If you know what I mean.
Nu förtien älskar jag att vara i skolan för då slipper jag tänka på e hemska som snart ska inträffa..

Keinen Angst - No fear

TSCHUSS!


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0