I must be I must be

  1. Sova ut
  2. Gå igenom matten
  3. Använda min symaskin
  4. Tvätta håret
  5. Rätta media uppsatsen
  6. Anmäla mig till Gävlerehabelitering för mina knän
  7. Vara social
  8. Börja med övningskörningen
  9. Göra både religion och svenska uppgifterna
  10. CHILLA

Tio saker jag måste/behöver göra och till det roligaste av det här; Jag är för trött för att göra detta och har för ont i huvudet och inte kan jag sova ut när det är skola heller ... nej nej inte för mig. Det är väl roligt!
Ta det inte fel jag tycker inte att det bara är tråkiga saker men jag orkar inte!!

Tschuss!


Kommentarer
Postat av: UMA

sv_ :( åh, hatar att tänka så...

2010-05-11 @ 18:42:00
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
Postat av: viktoria.

Haha typ alla dom där sakerna behöver jag också göra, minus 3,4,6 & 8. Så... JOBBIGT VA!

2010-05-11 @ 22:28:14
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0