Last April

Igår var dte sista april och folk var ute och roade sig i kylan framför brasom men det gjorde inte jag.
Det är så att jag utbildar mig till simlärare och jag börjar klockan 07.30 så jag måste gå upp klocken 06.00 varje helg och sluter runt 18.00 på kvällen då jag hinner äta sova och sen ska jag upp igen! Det ända som är missat med det här är att jag råkar vara en av dem där LONGSLEEPERS så det känns lite..
Hursomhelst så hade jag en trevlig kväll, jag och Fredrik hyrde When a stranger calls  sen åkte jag hem och lade mig runt 00.00.

Nu ska jag berätta en riktigt ful grej som hände mig idag, när jag var färdig med simmningen och skulle ta bussen hem så började hela badhuset tjuta altså när jag gick ut från omklädningsrummet. Så jag var inlåst på badhuset helt själv med ett antal skrikande alarm runt om mig... Så jag ringde till polisen som skickade en vakt som släppte ut mig. WIERD

Anyhow g2g ska upp klockan sex i morgon remember;)

Tschuss! 


Kommentarer
Postat av: viktoria.

Det är bara du som lyckas med såna där saker, för du är så SEG din jävel!

2010-05-02 @ 15:29:07
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0