Give up if you wanna survive

Den här skoldagen har varit riktigt onödig för jag har inte gjort NÅGONTING viktigt alls och ingen av lektionerna har varit viktig heller så jag skulle ha kunnat stanna hemma och sovit ut men någonting i huvudet övertydade mig i morse att gå till skolan iallafall så nu är jag här och gör ingenting:) Först hade jag Mode&Design i två timma och de ända vi skulle göra var att sy massa prover vilket jag tycker är WAIST OF TIME, och sen när vi hade matte så gick min lärare igenom proveet hela lektionen så vi hann inte göra något och nu har vi samhäll då halva klasen egentilgen skulle till ett arkiv med det blev inställt så vissa har åkt hem och man gör lite som man vill nu så jag sitter bara och är irriterad på varför jag inte stannade hemma från början. -.-

Bjuder på lite ny och fräsh musik Drake & Rihanna - What´s my name


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0