BilDeR

Idag är det exakt 22dagar kvar till jag åker till Gambia och jag känner redan nedräkningen!

i Bakau bakom hotellet jag och pappa bodde på sist:)

ska försöka ta många bilder och uptatera så mycket som möjligt!


Jag är mycket väl medveten om att jag inte är någon höjdare när det gäller upptatering men jag vill ha minnen nerskrivna och bilder också så den här resan SKA jag upptatera genom internetkafé eller mobilen.

Igår var det fest i forsbacka som jag sa och det var riktigt nice faktiskt, det var synd att bussarna gick så tidigt men jag kan inte klaga på kvällen annars! Har chillat hela idag och försökt återhämta mig efter 3veckors sömnovishet;)

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0