Hungrig som en lampa..


Bild från Czech Republic by ICH

Tvingar jag mig att göra ett litet inlägg på bloggen bara för att inte halka efter. Idag har familjen varit i Valbo och köpt lite grejer till min systers nya rum och kort efter det gick jag en liten stund på stan med min far, måste säga att det inte händer allt för ofta. Som du kanske har märkt så har jag ändrat lite design för det kändes lite tråkigt med bara rosa och jag är inte ens ett fan av rosa så det blev Svart&Guld, jag brukar ha svårt för att bestämma mig när jag ska fixa till en design men så tänkte jag på en låt som jag gillar called/som heter Black & Gold så så fick det bli!

Har egentligen en massa saker att göra som till exempel tvätta mina kläder som luktar rök(ungefär alla kläder jag hade med mig till Tjeckien) packa ur väskan, lägga i mina nytvättade kläder i byrån, göra tyskaläxan eftersom att jag ska ha prov imorgon, fixa naglarna som har slutat växa rätt för den delen och äta. Men vad gör man inte när man har mycket att göra? jo man skiter i det och tar det som det kommer för man har ingen ork kvar i kroppen. På tal om ork så ska jag ha en presentation på engelska för ettorna i min skola på tisdag som jag heller inte känner något för;)
Härligt att vara seg!

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0