Vilja vara dig

Nu kommer jag att gå int på deep stuff so get prepared.


Det finns en tjej som jag tycker är riktigt snygg och hon insirerar mig väldigt mycket när det kommer till utseende, dock är hon väldigt hatad av många och det finns många olika rykten om henne men saken är den att utseende och personlighet kan inte nekas före rykten, vilket gör att jag går emot strömmen. Såklart är detta en vilseledande text men jag känner att jag vill skriva det och kanske lägga ut det lite senare när jag får lust.

Måste fråga;
Är jag den ända som inte tänker på kändisar varje gång någon säger vacker kvinna eller hot chic? 
För jag tycker helt seriöst att det är tråkigt när folk utser en snygg person som får all ära när det egentligen kan vara de som inte kanske gör så mycket väsan av det som är de vackraste?

Btw, nu har utbytesstudenten kommit :)


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0