Effect Me with Your Love

Det ar sa varmt har!! Jag dansar runt i lagenheten med musik i oronen man maste gora roliga saker nar man ar sur annars smittar det bara av sig. Alskar electro musik det ar sa sjont att bara tanka pa texten och dromma sig bort som tillexempel Empire of the Sun man blir kar i latarna!

Som jag trodde blev det inte mycket gora idag gick ut och at pa ett stalle i narheten efter atta och sen gick vi tillbaka till lagenheten. SKulle mer an garna vilja halsa pa mina bebisar i Trieste men det kommer troligen inte handa sa jag far se dem nar de kommer hem till Sverige om nagra veckor. Kan inte saga att jag langtar till dess for da borjar "Lets not mention it - House" men jag saknar dom och det hade varit roligt att fa se dom har i Italen.
Jag skickar lite varme fran Italien till dig i Sverige!


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0