I got the power in my hands

Idag ar det sista dagen har. Har packat och fixat ihop nastan allt och vikten ar knapp men det loser sig val. Idag och igar har vi filmat och jag sitter nu och klipper och klistrar till Electric Feel! Har dansat runt som galningar har i kvarteret ;)

Igar nar vi akte sparvagn sag jag en kille som paminde jattemycket om Tom Kaulitz nar Tokio Hotel precis hade blivit kanda, han var inte lik honom egentligen men beteendet var precis lika och ogonen och munnen, hade till och med percing i lappen! Tror att han markte att jag stirra men man kan ju inte lata bli hehe.. Det hander faktiskt mig ganska ofta nar jag ar utomlands att jag ser nagons dubble ganger fast som tjej istallet for kille eller grek istallet for svensk tycker att det ar ganska coolt. Forra aret sag jag och Euskari en dubble ganger av Jolla till och med!

Nu ska jag fortsatta med filmerna BYE! 
 
resturang i narheten


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0