It is time for you to let go

Det är min tur att släppa gummibandet. Vet nog inte riktigt vad jag har gjort idag mer än att vara allmänt virrig men det är man ju i vanliga fall så har väl inte gjort så mycket idag. Har märkt att jag mår väldigt bra av att åka till olika ställen bara för att samla massa minnen. Älskar att tänka tillbaka till goda tider när det är jobbigt så man borde verkligen göra sig en samling när man mår som bäst. Man borde dokumentera varje dags aktivitet för att vid sämre tillfällen kunna jämföra bra och dåligt ... Eller? Nej jag vet inte jag bara köttar på med massa trams som vanligt -.- Imorgon tänkte jag åka till hedesunda blir kvar över natten hos Nils så jag kanske inte skriver så mycket då, We'll see :)

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0