Internationella Relationer - Säkerhetspolitik

Har suttit i cirka en timme nu och läst och strukit under i ett häfte om Säkerhetspolitik i väntan på Tyska lektionen som börjar halv tre. Det är väääldigt mycket att göra när man ska förbereda sig inför en massa seminarium men ändå känner jag mig mer bekväm i seminarium än skriftliga prov faktiskt. Förhoppningsvis kommer jag att göra ett litet prov i tyska idag för jag har inte gjort mycket alls inom tyskan den här terminen.

Jag kommer inte riktigt ihåg om jag skrev något igår annars kan jag gladligen informera om att mina byxor från Nelly.se har kommit och som sitter perfekt! Det var ju nellykväll på Goya för ett tag sen då man fick välja ut ett plagg och jag har velat haft just sådanna byxor(har letat ÖVERALLT Tyskland, Italien, Barcelona, Österrike, SVERIGE) så hittar men dom i självaste hemstaden!

Kollade på Kenzas blogg för ett tag sen och såg att hon hade "designat" precis likadana, var inte säker på om det faktiskt var dom eller om hon bara hade glömt bort att hon sett dom förr .. det spelar egentligen ingen roll för mig tycker bara att fet vore pinsamt för henne.

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0