Jag vet allt om dig.

Jag måste fixa min design på bloggen känner jag, jag byter ganska ofta men jag tycker om att "starta om" och det ser ganska fult ut nu när vissa saker har försvunnit av någon anledning. Eftersom att jag bloggar mest från mobilen nu så ser jag ju inte hur det ser ut heller!

Idag har jag haft en lektion i skolan då jag och Viktoria har skrivit dikter på engelska som var minst sagt milda! En jag gjorde läste jag upp för klassen, "Dreams dry, Dreams die" kort och enkel!
När vi slutade åkte jag hem för städning sen åkte jag/vi till Valbo och där blev det Subway som jag längtat efter så mycket!!
Nu ska jag fortsätta lyssna på Inga kläder med Veronica Maggio :)


Kommentarer
Postat av: linda

jag slängde miss dior cherie :)

2011-12-17 @ 16:46:10
URL: http://lindajosefinalarsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0