Bra jobbat Tida!

Kom hem igår och fick mig en riktig suprise, med min pappa kom Viktoria till tågstationen och hämtade upp mig. Jag blev hur glad som helst och var verkligen överraskad. Glädjen fortsatte såklart hem när jag fick krama mamma och systrarna som jag har längtat efter så mycket. Idag vaknade vi klockan ett och gled runt i sovkläder till sju på kvällen och sen drog vi hem till Viktoria där vi är nu. Har fått den andra boken nu och är astaggad för att börja läsa, har nyss kollat på första filmen(twilight) och ska bara kolla på den andra för att kunna börja på rätt sätt ;)
Många tycker att det är bättre att läsa boken först men inte jag.
Gammal bild på Viktoria och Nils som ska uppträda/spela idag i stockholm, skulle ha varit där men kände inte för att sova borta samma dag som jag kom hem från Österrike men jag hoppas det går bra för honom!!

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0