Do you really thing I forgive you?

Vaknade klockan sju idag efter en ganska jobbig natt, gick och lade mig runt halv tre tre så man mår väl som förtjänat. Har drömt en massa irriterande drömmar om en viss person som jag tydligen finner mer irriterande än jag trott. Drömde att jag skulle gå till nian gallerian men jag gick bakvägen där man inte fick gå om man inte hade kod eller en speciell anledning. Då möte jag en vakt i dörren sen kom Kenza fram till mig och bad mig att inte säga till någon att hon hade gått bakvägen. Jag brydde mig typ inte för jag var fortfarande arg på den där personen som irriterar mig så jag struntade i henne och sa att hon fick sköta sig själv men att jag inte tänkte säga nåt. Hon tackade mig och gick över till andra cementplattan men när jag skulle över var det ett jättestort glapp mellan golvplattorna så när jag hoppade nådde jag inte hela vägen till andra sidan utan ramlade. Typ den enda drömmen jag inte var super irriterad i... -.- Igår var det maskerad som tidigare nämnt och det var väl okej. Blev inte så kul när alla under arton blev utkickade inklusive Viktoria men sen fortsatte festen hos the birthday Girl så det löste väl sig men då hade Viktoria redan åkt hem .

Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

jadu, ibland kan man drömma helt sjuka drömmar! :O

Jätte fin blogg förövrigt! kram på dig ;*

2011-07-24 @ 10:13:57
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Henrik

Vill du följa en killes blogg, med djupa tankar och passionerat skrivet om sin psykiskt sjuka flickvän? Värd läsning för dom intresserade..

2011-07-24 @ 10:51:29
URL: http://agonies.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0