Enkelt ta flygtaget!

Jag orkar inte skriva allt för jag är hyfsat trött men jag slänger ihop lite bilden iallafall!
Igar var det som sagt beach party men det var kallt och lite halvregnit sa jag stannade inte där sa länge utan gick och satte mig pa ett cafe med Katja och Verena sen gick vi till  Club Passion och där var det trevligare eftersom att det var inomhus och varmt men tyvärr var det Ladies night och ta det inte pa fel sätt men det är roligare med blandat för det vara bara en massa fulla fjortisar eftersom att det var fria drinkar sa vi gick hem efter ett tag.
Idag har Anna akt till Amerika och vi pratade med henne nyss över Skype och hon hade landat och skulle ta sitt sista flyg till Birmingham I think..? strax. Efter att vi hade lämnat henne pa flygplatsen akte vi till Klagenfurt och spenderade hela dagen där. Nu orkar jag inte skriva mer ..
Jag har klippt mig(gjorde det igår) och jag är verkligen jättenöjd med frisyren, vill knappt röra mig ifall det förstörs ;) Det vackra stället vi var till idag är bilderna med det blaa vattnet, har drömt om blatt vatten flera ganger pa rad innan jag akte hit sa kommer man till Klagenfurt ..
Och slottet pa bilden var pa ett berg(saklart) som var väldigt högt enligt mig men jag klarade att ta mig ända upp till toppen och där tog jag bild med Gustav Adolf sa lägligt eftersom jag kommer ifrån just hans rike. Sista bilen är efter att vi hade fikat vid den fina sjön/an da jag och Lucas gick och satte oss i varsinna hammockar i solen med blick över alla batar ;)

Dagens citat:
jag: Det är sa fint med det blaa vattnet!
s: men det är väl fin natur i Sverige?
jag: ja naturen, men inte vattnet.. det är ganska sa jättemörkt
s: jaha men sa mörkt kan det väl inte vara?
jag: Det är svart vatten nästan överallt och man ser inte botten.
s: Oj, här kan man dricka vattnet för att det är sa rent..
jag: Gör det i Sverige och du kräks

Kommentarer
Postat av: viktoria.

I miss you so bad honey! <3

2011-07-03 @ 01:46:40
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: linda

skit snygg du blev i haret gumman <33

2011-07-03 @ 20:46:29
URL: http://lindajosefinalarsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0