Naked to the bone

"vi har bakat Tigerkaka! Det vad jättegott, smakade tiger"
fick jag höra idag när mina yngre syskon pratade med varandra, funderar hur de fick tag på en tiger när dom bakade men vad vet jag, de har kommit från Senegal idag och man kan mycket väl baka tigerkaka som smakar tiger där, eller?

Håller på fixa med bilder nu för jag ska framkalla från Fuji som jag gjorde förra året efter Tokio Hotel konserten. Tycker att det är kul att kunna kolla tillbaka på bilder och jag har ett album som jag vill fylla med minnen från "the youth". Kanske kan knäppa kort på själva albumet någon dag om jag kommer ihåg!
Det blev ingen sväng förbi bibblan för jag höll på med nåt och plötsligt var det för sent för att hinna ner till stan. Får åka dit imorgon istället och nu är det ett måste annars kommer jag ju inte kunna sova ordentligt!

Läskigt att jag inte insett förns nu att det pågår en photoshoot på bilden, visste att de hade en photoshoot men jag visste absolut inte att jag knäppte kort på dom :O


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0