Nitafanya

Ar trott och lite smatt irriterad som som for ovrigt har varit nagra dagar i rad nu vet inte riktigt vad det beror pa men jag har mina aningar,, tycker sjalv att det ar jobbit att jag ibland blir irriterad for sma saker men nar jag far ont i huvudet for att jag hallt mig for lange, orkar jag inte ignorera det langre och blir jattearg pa allt och alla. Vet inte riktigt vad jag ska gora just nu for om en stund kommer det bli brak har mellan mina systrar och jag orkar inte prata jag vill bara ligga i en sang utan att bli sparkad i ryggen och lyssna pa musik meeeen det lar ju inte handa eftersom att den har datorn inte har det snabbaste internet och om jag lyssnar pa musik pa mobilen sa kommer den do pa natten sa jag far val sitta pa en stol hela natten och vanta till de andra har vaknat sa jag inte blir sparkad, ar det konstigt att jag tycker om att sova sjalv?


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0