sjung int, sant gör bara glada människor!

Nu har jag arbetat sista dagen för den här resan och det känns verkligen skönt! Blev jätteglad när jag fick en kram av Waltraut som jag har städat med för hon är sa trevlig och har verkligen varit snäll mot mig :) // man brukar inte krama folk här man skakar hand och pussar pa kinden förstar du ;)
Ska alldeles snart aka till Leoben för Beach Party sa ska fixa haret och sminka mig sen är jag fit for fight!
Fick en avslutningspresent :)
Storasyster & Lillebror i Wien
har fatt utslag pa överkroppen vet inte vad det är, ser äckligt ut iallafall ;o
Jag alldeles nyss

Kommentarer
Postat av: linda

snygging , hoppas du hade det riktigt roligt pa partyt <3

2011-07-02 @ 11:58:34
URL: http://lindajosefinalarsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0