Viktoriasjön





Har varit till Euskaris sjö idag för första gången idag. Tycker att man ska ta vara på soltimmarna så badsställe är alltid trevliga plastser att besöka! Viktoriasjön är ett ganska läskigt ställe för det blir väldigt djupt väldigt snabbt så det är inget ställe för barn tänker man, men inte för vissa "vuxna" heller tydligen för det var en tjej i min ålder som tyckte att det vore kul att binda fast fötterna och händerna bakom ryggen och hoppa i femton meter djupt.. Må jag vara en simlärare men jag tänker då inte hämta dig på botten om du självmant försöker på liknande självmord. Vissa människor alltså -.-

Har jag sagt att jag har börjat sticka? Har drömt om att sticka några dagar irad så igår bestämde jag mig för att åka ner och köpa hem stickor och garn och börja får väl se om jag kommer till slutet haha :)
Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Haha 'jag tänker inte hämta dig!' Bad swimteacher, bad.

2011-07-10 @ 01:54:25
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0