Born and raised soldyrkare.

Halla everybody!
Idag är solen framme och jag har legat och stekt i ca en timme med musik i öronen. Tänk vilken perfekt dag för att läsa .. sa jag har börjat med den tredje boken(Twilight Saga) pa tyska av ren rädsla av vad som skulle kunna hända om jag inte har nagot att göra som om det nu skulle hända -.- men NU ska jag sluta babbla böcker hela tiden har gjort det i varje inlägg nu man börjar nästan tröttna pa att ater igen berätta om böcker alltsa inte pa själva böckerna saklart.
Fick sluta tidigare idag för det var stäng sa som jag förstatt och det är ju jätteskönt nu när solen är här för att hälsa pa.
Kanske ska plocka jordgubbar pa ett jordgubbsland senare idag men vi far väl se, skulle inte sitta fel att ha en dag utan nagat att göra.
Bilder fran idag

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0