Do you ever feel

har kännt mig som a prisoner in my own home lately och igår fick jag nog så jag frågade ut Euskari på en date så det blev Prates på bio och sen övernattning :) Idag känner jag tyvärr lika som igår innan bio men nu vet jag inte var jag ska göra för att bli av den känslan.. har typ inte gjort någonting mer än att städat, duschat, gjort lite mat och segat vid datorn FUN FUN FUN looking forward to the weekend.
 
Imorgon kommer jag troligen inte vara speciellt mycket gladare eftersom att jag kommer få tillbaka mina betyg och sen är det studentfirande som gäller i skutskär. Senare på kvällen hoppas jag att klassen bestämmer sig för att vara i bollan så jag kna få komma ut från mitt prison -.-

En annan kör på mjölk..

En tredje kör på bedövande

En första som kör på klänning, gjorde den för ett tag sen


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0