Hälsningar fran Graz

Grüss Gott! I dag har jag akt till Graz och träffat Katja och Verena som jag inte hade träffat pa 2-3 ar! Dom gav mig en snabb guide genom staden och jag köpte en present till min syster som fyller ar och min andra syster har ocksa nagot som väntar här pa henne. Förutom det har jag köpt ett par sommarskor jättebilligt pa H&M och en lite dyrare klänning pa Zara som var värd var ända krona! Den är elegant och faktiskt ganska lang(inte lag som en lang klänning utan en klänning närmare knälängd) och sitter som handen i handsken. Vet inte nagon bra tillfälla att använda den men det kommer väl för eller senare.
Efter trippen till Graz akte vi förbi nagra bekanta till familjen och at tre rätters middag och pratade en massa massa tyska, sa idag har jag verkligen haft en intensiv kurs i tyska pa nagra timmar! Lekte med deras dotter som ocksa heter Anna vi spelade piano, uno och memory till dess vi akte hem :)
Ska ner och läsa nu men tänkte bara nämna att jag ska ha pa mig en Österrikisk folkdräkt i morgon och fick testa den nu ascool sa ni far säker se bilder i morgon :D  
lite suddig bild pa klänningen, har inte tagit sa mycket kort idag eftersom att den var sa intensiv ;)

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0