Leta efter tröttare, Bitte!

Har sovit/ vilat fran klockan fem till nu 21:21 har varit sa trött sa jag kände att det var lika bra att vila sa jag inte behöver vara lika trött i morgon men vi far väl se om det ens gjort nagon skillnad, förmodligen inte -.-
Imorgon är den min sista jobbdag och det ser jag fram emot men är ocksa lite rädd att de kommer lata mig slita sönder just för att det är den sista dagen och det kommer vara fullt i gästhuset sa kommer väl behöva städa alla rum inklusive barnrummet som jag var tvungen att städa idag.
Vet inte om jag har nämnt det men det ska vara ett beach party i morgon i Leoben men det skulle tydligen regna sa typiskt Sverigeväder sa vet inte om det blir sa kul längre det blir iallafall som en slags avslutning pa resan hit sa det blir säkert ett minne hur som helst!
Ett av rummen pa Gästhuset/Värdshuset när vi har städat :)
Hos tandläkaren, alla stirrade pa mig för personalen pratade öppet om mitt EU kort och pass Alien in New York
Min handledares höns
Skolan i st.Michael, gar förbi här varje dag
Och munter--göken själv, tog alldeles nyss. Ska tillbaka till sängen snart jag lovar!

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Haha gladare får man leta efter :*

2011-06-30 @ 22:55:50
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0