Så jag har längtat!

Jag älskar badkläder och nu har jag sett HM:s nya swimsuit collection 2011 men tyvärr suger den :(
Det låter lite brutalt när jag säger det men den är inte speciell alls vilket är synd men jag hittade ändå någon som jag skulle kunna köpa till sommaren.




Den jättestora röda med en blå hajtand tycker jag är riktigt snygg och den röda med fransar men collectionen är ingenting gemfört med 2009:s där jag fastnade för en som jag kanske aldrig kommer att glömma, den ser lite indisk ut, formen är helt annan i jämförelse till de andra och den ser tidlös ut! Den ÄR tidlös<3

Skulle kunna kyssa marken för den! Skulle ha köpt den men samma dag som den kom ut gick 2freakin´hours sen tog det slut i hela gävle. En vacker dag ska vi mötas för vi måste ..

Kommentarer
Postat av: lovisa

ÅH älskar bikinis!

2011-03-22 @ 16:13:04
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0