EaT LivE SlEeP together

Jag är riktigt trött just nu så jag känner inte för någon historia om dagen som gått jag kan säga att det har varit både bra och dåligt i skolan med både besvikelser och skratt.

Från en sak till en annan måste jag göra en berkänelse, jag har blivit beroende av shopping. Jag tror att det har ett samband med min ständiga längtan till sommaren och sommarlovet som gör att jag vill köpa saker jag tänker jämt " men det där behöver jag till sommaren och tänk den där byxdressen i sommar i värmen snacka chill" Jag måste sluta nu innan det är försent! Ha en trevilg kväll, juste glömde att nämna att jag har köpt ett bar shorts passar perfekt till sommaren ;)
Tumblr_lk8y12oulq1qjvzi3o1_500_large
4142911652_f3d55d10f8_z_large
Tumblr_llrukurltz1qixvi5o1_500_large


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0