The Youth

Imorgon ska jag ha mitt sista NP i engelska Gap test, listening and reading som jag ska köra gärnet på! Nej men vi har gjort några uppgifter gällande The Gap Test som "förberedning" inför provet och jag kan säga dig att trötthet gör gap test lika roligt som folk som ramlar på gatan(Nästan). Jag skrev typ "God Lord Why?"
"She smiled winterly cracking like the wether" finurlig som man är tror jag att det kommer gå wonderful imorgon och om inte det kommer det bli trevligt för lärarna att rätta! :)
Nu ska jag nog sätta mig i mitt rum och kolla på mina gamla vänner som jag inte har "umgåts" med på ett bra tag, saknar att sitta och kolla på mina Tokio Hotel DVD:er <3


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0