Love on Top

Har varit hemma hela dagen för att jag inte har haft lektioner :) åkte till skolan för enda lektionen som var bild bara för att få höra att bildläraren blev hemma med sjuk barn.

Har inte varit så aktiv inom skolarbete som jag borde ha varit men efter att ha skrivit färdigt en uppsats idag tyckte jag att jag förtjänade a day off( even though I know thats not the case, I'm just lazy). Jag ligger väl inte efter direkt men det skulle vara trevligt att inte ha en massa skolarbete i hjärnan som ska trängas med festtankarna så jag borde göra filosofi, TYSKA, Inernationella Relationer och matte någon gång under veckan. Det låter inte frestande för att det inte är frestande men det måste göras så det är bara att börja beta imorgon! Ska sova nu

Naben!


Kommentarer
Postat av: linda

min fina babe ;) <3

2011-11-23 @ 14:00:04
URL: http://lindajosefinalarsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0