Han är efterbliven

Har gjort hemmagjort vax idag! Jag har länge velat vaxa mig på Rosmarin Hurvård meeen alltid har det kommit upp något i vägen som gjort att jag flyttat fram min bokning och tillslut bara avbokat för att det bara flyttas fram. Så idag tog jag saken i egna händer och sökte recept till vax! Jag som tänkte att det skulle bli jättebra att inte behöva raka benen hade såklart glömt bort HELT att jag redan rakat benen så det blev inte så mycket vaxning där. Testade vaxet gjorde jag iallafall på armen och det fungerade men gjorde ganska så jätteont.
Nu har jag iallafall vax så att jag förhoppningsvis kan slita ut några hårstrån,, låter inte så trevligt när man skriver.

Annars har jag inte varit så produktiv idag mer än att jag har sprungit runt och leta efter en film jag aldrig finner.
Nu vill jag sova eftersom att jag inte gjorde det igår natt så CIAO!


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0