Då blir det knas

Har varken varit inne på min egen eller kollat andras bloggar på ett tag nu för att annat helt enkelt har varit prioriterat. I helgen var det kalas(igen) både fredag och lördag så idag har jag bara segat runt tvättat kläder, skrivit psykologi uppgiften, varit till moskét och druckit te med mamma och lilla syster. Imorgon är jag ledig och jag kommer vara ledig alla måndagar framtill jul which is awesome men just imorgon är jag ledig för att det är studiodag.

Igår var jag i Valbo och köpte en vinter jacka på intersport som kostade 700. Hade tidigare kolla på en mer eller mindre precis lika jacka på Veromoda som kostade 1100:- så jag såg det som ett kap för vinterjacka behövs alltid! Om man bor i sverige he..he..
Misty Parka
Den är väldigt lång men det är bara bra om man som jag inte längre använder täckbyxor :)

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0