Utslängd

God morgon!
Idag har jag "ingenting" att göra för alla i familjen är ute och plockar svamp och rövar och jag är för seg för att ta några beslut om möjlig aktivitet för dagen. I fredags var vi ute som sagt och det var nice och i lördags var jag och Viktoria på stan en stund och sen åkte jag till min syster där jag spenderade resterande tid av dagen typ. Drömde att jag var skitarg och att jag skulle in på slick som hade blivit skolmatsalen(illa bara det!) så kom det fram en snubbe i typ 35års åldern och sa att jag såg lite ut och att jag var för ung framför vakten så vakten började ifrågasätta mig och sen när jag väl kom in förtsatte den där 35åringen att skrika att jag såg ut som att jag var 13 så blev jag fliförbannad och började skrika åt både honom och vakten så blev jag utslängd. Kaoset i mitt huvud börjar krypa in i drömmarna!

 
gammal blid från dagistiden

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0